Wooclap: Evenementen beheren
Het kan voorkomen dat je meerdere evenementen gebruikt, bijvoorbeeld voor meerdere cursussen. Om het overzicht binnen Wooclap te houden, is het mogelijk om met dossiers te werken. Dit zijn mappen waarbinnen je de evenementen kan opslaan.
-
Stap 1
Klik op ‘Mijn evenementen’ (linksboven in het scherm)
-
Stap 2
Klik op ‘Nieuw dossier’.
-
Stap 3
Geef het dossier een toepasselijke naam en sleep vervolgens bestaande presentaties naar deze map.
-
Met de optie ‘Dupliceren’ kan een evenement gekopieerd worden, zodat een template gebruikt kan worden voor meerdere losse evenementen. Dit kan handig zijn wanneer je dezelfde vraagtypen wil gebruiken bij verschillende onderwerpen. Deze mogelijkheid is te vinden bij de drie bolletjes aan de rechterkant van de pagina met het evenementenoverzicht.
-
Stap 4
Resultaten evenement met twee aparte groepen
Het is mogelijk om de resultaten van een evenement te vergelijken met elkaar in real-time.
-
Stap 5
Klik op ‘Vergelijken’ aan de rechterkant van de balk met het evenement, bij
.
Met deze optie worden de resultaten van twee identieke evenementen naast elkaar weer gegeven.
-
Deze mogelijkheid werkt voor enkele vraagtypen; deze en meer informatie staan beschreven op deze site.
-
Contact
Heb je vragen of ondersteuning nodig bij het gebruik van Wooclap? Neem dan contact met ons op. Ook als je opmerkingen of vragen over deze handleiding hebt horen we het graag.
Didactische ondersteuning
Neem contact op met teaching support, zij kunnen je hiermee verder helpen.
Praktische ondersteuning
Adres: Utrecht, Bolognalaan 101 – Kamer 1.175D
Openingstijden: Elke werkdag van 8.30u – 17.00u
Telefoon: 030 253 2197
E-mail: teachingsupport@uu.nl
Laatst bijgewerkt op: 29/08/2024