Outlook: agenda delen (MacOS)
-
Onderstaande schermafbeeldingen zijn afkomstig van “New Outlook for Mac”. Wanneer je de oude (“Legacy”) versie gebruikt zijn alle stappen, op stap 2 na, gelijk. Het agenda-icoon is dan niet links in beeld te vinden, maar onderaan het venster.
-
Stap 1
Open Outlook for Mac. Navigeer naar je agenda en klik links in beeld op het agenda-icoon
-
Stap 2
Open het machtigingenscherm. Klik met de rechtermuisknop op de te delen agenda en selecteer “Machtigingen voor delen…”.
-
Stap 3
Klik op het “+”-symbool links onder.
-
Stap 4
Zoek de persoon waarmee je de agenda wilt delen op, selecteer de gewenste machtigingen en klik op “Toevoegen”.
-
Stap 5
De agenda is nu gedeeld met de betreffende persoon.
-
De machtiging intrekken kan middels het “-“-symbool in het scherm bij stap 4.
Laatst bijgewerkt op: 24/06/2024