Doelgroep: Medewerkers

Comproved: Aanmaken cursusomgeving, Toevoegen instructeurs

Je bevindt je op de homepagina van Comproved. Hier vindt je een overzicht van alle cursussen waarvoor je Comproved gebruikt.

Klik op [+ cursus toevoegen] om een nieuwe cursusomgeving te maken.

Geef de cursusomgeving een naam volgens het volgende concept: [Academiejaar – Periode – naam cursus – (cursuscode)].

Voorbeeld: 2023-2024 – P1 – AI for game technology – (INFOMAIGT).

Selecteer de juiste faculteit en klik op [Cursus toevoegen à].

De cursus zal nu op de Homepagina verschijnen. Klik op de desbetreffende cursus om een opdracht toe te voegen en collega’s/mede beheerders/instructeurs uit te nodigen.

Klik op [meer ] en vervolgens op [Beheer instructeurs] om collega’s toegang te geven tot de cursusomgeving.

• Mede-instructeurs kunnen uitgenodigd worden aan de hand van een mailadres. Gebruik hiervoor enkel een mailadres wat eindigt op @uu.nl. Eventuele externe collega’s die beoordelingen zullen geven op het ingeleverde werk van studenten kan je in een later stadium toegang verlenen.

Collega’s krijgen vervolgens een e-mail die er als volgt uit ziet:

Nieuwe docenten zullen een wachtwoord aan moeten maken om hun registratie op Comproved te kunnen voltooien. Hierna kunnen ze aan de slag in de cursusomgeving.

Laatst bijgewerkt op: 27/09/2023