Doelgroep: Gasten, Medewerkers en Studenten

Printers: UUBlack/UUColour printen via Windows

Deze handleiding beschrijft hoe je kunt printen op de UU vanaf je eigen Windows computer.

Bij gebruik van een UU Solis-computer worden de printers UUBlack en UUColour automatisch geïnstalleerd en hoef je deze handleiding niet te volgen.

• De IPPprint methode biedt extra beveiliging en dezelfde functionaliteit als de UUBlack/UUColour.

• Je moet verbonden zijn met het UU-netwerk om deze printmethode te kunnen installeren en gebruiken.

• Druk op het bureaublad op “Start” en dan “Uitvoeren” (of typ Win + R) en typ het pad naar de printer in: \\myprint.soliscom.uu.nl\UUBlack
    • Druk op “OK”.
    • Herhaal dezelfde stappen voor de UUColour en vul dit pad in: \\myprint.soliscom.uu.nl\UUColour

• Voer je wachtwoord in wanneer er wordt gevraagd. Als je verbonden bent met het UU-netwerk, wordt je Solis-ID automatisch ingevuld.
    • Druk op “OK”.

De printers zijn nu toegevoegd op je computer.

Laatst bijgewerkt op: 25/04/2024