A
Adobe Creative Cloud: Medewerkers Adobe Creative Cloud: Studenten PC Adobe DUO certificaat installeren Android smartphone of tablet terugzetten naar de fabrieksinstellingenB
Beveiligde USB stick gebruiken Beveiligde harde schijf gebruiken Bitlocker op je UU-PC Bitlocker to Go Blackboard: delen van bestand(en) Browser: Cookies verwijderen Budgetting & reporting tool (BRT) Bètawetenschappen ICT-wikiC
Cisco Webex Citrix Workspace app installeren Comproved: Aanmaken cursusomgeving, Toevoegen instructeurs Comproved: Aanmaken opdracht Comproved: Geven van cijfers Comproved: Inloggen en aanmaken cursus Comproved: Overzichten Comproved: Vergelijkingen maken Contact Center Genesys Cloud: FAQ Contact Center Genesys Cloud: Inloggen en instellen Crestron – Digitale deurschermpjes CursusPlannerD
DMS/RMA toevoegen aan Internet Explorer-modus in Edge (Windows) Digitale Handtekening (Validsign)E
Eduroam FAQ Eduroam Visitor Access (eVA): accounts aanmaken Eduroam op Android Eduroam op Chromebook Eduroam op Windows 10 Eduroam op iPhone/iPad Eduroam op macOS Endpoint Management: FAQ Endpoint Management: Overstappen naar een nieuwe telefoon Endpoint Management: Prive telefoon (iOS) Endpoint Management: Privé telefoon (Android) Endpoint Management: UU telefoon (Android) Endpoint Management: UU telefoon (iOS)G
Geteduroam (Android) Geteduroam (iOS) Goedkeuren uren tijdschrijven op onderzoeksprojectenH
Hybride werken: Onderwijszalen Hybride werken: Vergaderen Hybride werken: WerkgroepruimteI
IPhone of iPad terugzetten naar de fabrieksinstellingenK
Konjoin - Registreren en Inloggen Konjoin: Matchingsproces - Coördinator Konjoin: Matchingsproces – Student Konjoin: Profiel Konjoin: ProjectenL
Laptop UU: De standaard inrichting Laptop UU: Voorbereiden op Windows 11 Linux computerleerzalen FAQM
Mail (Solis-mail): manual overzicht Mailchimp: domein authenticatie instellen Managementinformatie UU (SAP Business Objects) Medewerker Laptop Aanpassen Meerdere beeldschermen instellen (Windows 10) Microsoft 365 thuis installeren Microsoft 365: Instellen MFA voor gastgebruikers (Google Authenticator) Microsoft 365: Instellen MFA voor gastgebruikers (Microsoft Authenticator) Microsoft 365: Multi-factor authenticatie (MFA) FAQ Microsoft Stream: Introductie en gebruik MyPhD voor Promotoren MyPhD voor Promovendi MyTimetable koppelen aan Office 365 MyTimetable: Rooster aan Google Calendar toevoegen MyWorkplace: is nu SolisWorkspaceN
Niet-persoonlijke mailbox: Android Niet-persoonlijke mailbox: iPhone/iPadO
OSIRIS docent / begeleider Onderwijszalen UU: Er is geen geluid bij de projectie (HDMI) Onderwijszalen UU: Er is geen geluid bij de projectie (VGA) Onderwijszalen UU: Hoorcollegezalen koppelen via Teams Onderwijszalen UU: de beamer geeft geen beeld Onderwijszalen UU: hulp en advies OneDrive for Business op macOS OneDrive for Business voor Windows 10/11 Osiris Student: basis functionaliteit Ouriginal: plagiaatdetectie Outlook (Webmail): delegeren e-mail en agenda Outlook: Niet-Persoonlijke Mailbox openen in de webmail Outlook: Non-Personal Mailbox (macOS) Outlook: Postvak IN met prioriteit in- en uitschakelen Outlook: Room Finder (Mac) Outlook: Room Finder (Windows) Outlook: agenda delen (MacOS) Outlook: agenda's delen Outlook: delegeren e-mail en agenda Outlook: e-mail als veilig of SPAM markeren Outlook: handtekening instellen Outlook: installeren Outlook: niet-persoonlijke mailbox koppelen Outlook: verplaats email van archief naar mailboxP
Pitch2Peer: Aanmaken en instellen opdrachten Pitch2Peer: aanmaken module Powerpoint: kennisclip/hoorcollege opnemen Powtoon Printers: (deel van) boek scannen Printers: Basisfunctionaliteiten Printers: FAQ Printers: HP of label (netwerk) printen via Linux Printers: HP of label (netwerk) printen via Mac Printers: HP of label (netwerk) printen via Windows Printers: Handmatige invoer gebruiken Printers: Handmatige invoerlade 5 voor Certificaten Printers: IPP printen via Linux Printers: IPP printen via MacOS Printers: IPP printen via Windows Printers: Locaties van alle Xerox printers Printers: Mobiel Printen via WebUpload - E-mail Printers: MyPrintportal Printers: Scannen via Sharescan Printers: UUBlack/UUColour printen via Linux Printers: UUBlack/UUColour printen via Windows Printers: UUBlack/UUColour printen via macOSQ
QR-Code genereren Quarantaine: Berichten lezen, vrijgeven of de afzender blokkerenR
Regio-instellingen aanpassenS
SAP-IM: Inkoopfacturen SSL Certificaat aanvragen SURFdrive: Veelgestelde vragen SURFfilesender SharePoint Teamsite: Eigenaar wijzigen SharePoint Teamsite: Mappen en bestanden delen SharePoint Teamsite: Rechten toekennen en intrekken SharePoint Teamsite: Site delen (met externen) Snip and sketch (screenshots/schermafbeeldingen) Software installeren Software starten op een docenten PC (PD) Solis Cloud: Eerste gebruik Solis Cloud: FAQ Solis Mac Solis-mail als studentmedewerker Solis-mail op Android (Gmail app) Solis-mail op Android (Outlook app) Solis-mail op iPhone/iPad (Outlook app) Solis-mail op macOS (Mail) Solis-mail op macOS (Outlook) Solis-mail thuis in Outlook Solis-mail: Automatische antwoorden (Out of Office) Solis-mail: Mail doorsturen (forward instellen) SolisWorkspace: Beschikbare applicaties SolisWorkspace: Chromebook SolisWorkspace: FAQ SolisWorkspace: Linux SolisWorkspace: Windows 10 / 11 SolisWorkspace: macOS SteppingStone server instructiesT
Teams voor onderwijs Teams: FAQ Teams: Hybride lesgeven in een hoorcollegezaal Teams: Videovergaderen Teams: als (gast)gebruiker inloggen vanuit uitnodigingsmail Teams: conferenties en workshops (overzicht) Teams: online onderwijs (Docent) Teams: online onderwijs (Student) Teams: organiseer een webinar/conferentie (kleine groepen) Teams: organiseer een webinar/livegebeurtenis (grote groepen) Teams: samenwerken en chatten Teams: workshop geven Teams: workshop volgen Teamsites vanaf je iPad Telefoon (vast) IPtouch Thunderbird: Solis-mail instellen Tijdschrijven voor onderzoeksprojecten Transcriptiedienst (Amberscript) Twee-factor-authenticatie: FAQ Twee-factor-authenticatie: Google Authenticator instellen Twee-factor-authenticatie: Herstelcode terugvinden Twee-factor-authenticatie: NetIQ instellen Twee-factor-authenticatie: Yubikey instellen Twee-factor-authenticatie: wisselen van methodeU
U- en O-schijf op Android (VPN) U- en O-schijf op Windows 10 (VPN) U- en O-schijf op iPhone/iPad (VPN) U- en O-schijf op macOS (SMB) Utrecht University (Wifi) op Android Utrecht University (Wifi) op Chromebook Utrecht University (Wifi) op Windows 10 Utrecht University (Wifi) op iPhone/iPad (iOS) Utrecht University (Wifi) op macOSV
VPN op Windows 10 VPN op iPad/iPhone VPN op macOS Vergaderruimte met audiovisuele (AV) middelen - 1 monitor Vergaderruimte met audiovisuele (AV) middelen - BYOD Vergaderruimte met audiovisuele (AV) middelen – 1 monitor + draadloos presenteren Vergaderruimte met audiovisuele (AV) middelen - Microsoft Teams Rooms Versleutelen van bestanden (Bitlocker) Vervanging instellen voor goedkeuring van uren, declaraties, bestellingen en facturen Vetware: thuiswerken Videoplatform UU: FAQ Videoplatform UU: Hoorcolleges opnemen Videoplatform UU: Opnemen van video’s Videoplatform UU: Terugvinden van video’s Videoplatform UU: Toevoegen metadata, verplaatsen en publiceren van video’s Videoplatform UU: Video’s uploaden Voicemail instellen op vaste telefoonW
WORK & MOVE installeren op je UU-werkplek Wachtwoord veranderen op Solis-Mac (macOS) Wachtwoord veranderen/vergeten Werkvergunningensysteem (WPS) Whiteboard: installeren en FAQ Windows 10 tips & tricks Windows 10: Taalinstelling veranderen Windows updates installeren op je UU-werkplek Wooclap: Deelnemerstempo Wooclap: Eerste keer inloggen Wooclap: Evenement aanmaken en starten Wooclap: Evenementen beheren Wooclap: Evenementen delen met collega's Wooclap: Importeeropties Wooclap: Integratie met PowerPoint Wooclap: PresenterenY
Yoda (onderzoeksdata beheren)